آخرین نظرات

جستجوی بلاگ

آیا استفاده از بگرمکن برقی به صرفه هست

آیا استفاده از بگرمکن برقی به صرفه هست

بسیار از بازدیدکنندگان از فروشگاه دمانما این سوال را دارند که آیا استفاده از آبگرمکن برقی برای آنها مناسب هست یا خیر و اینکه چه مزایا و معایبی را در اختیار آنها می گذارد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را در مورد این نوع آبگرمکن در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تر و دقیق تری را داشته باشد.
دسترسی به گاز شهری :
اولین سوالی که در مورد خرید آبگرمکن از مشتریان می پرسیم که از جمله مهمترین آنها نیز می باشد این است که آیا به گاز شهری دسترسی دارید یاخیر ؟ همانطور که می دانید قیمت گاز شهری در ایران بسیار ارزانتر از برق می باشد و در نتیجه در صورت دسترسی به گاز شهری استفاده از آبگرمکن گازی به جای آبگرمکن  برقی در اولویت می باشد . اما آنچه که مهتر در مورد هزینه های مصرف انرژی در آبگرمکن می باشد بحث ایمنی محیطی می باشد که آبگرمکن در آنجا نصب می شود. اگر واحدی که در آن آبگرمکن نصب می شود کوچک باشد به دلیل کمبود اکسیژن در زمستان ها که تمام در و پنجره ها بسته می باشد خطر تجمیع گاز موناکسید حاصل از سوخت آبگرمکن گازی بسیار بالا می باشد حال اگر واحد دارای دودکش مناسب نباشد که این مورد خطر به مراتب بیشتری را خواهد داشت در نتیجه در این مکان ها با توجه به بی خطر بودن آبگرمکن برقی پیشنهاد ما استفاده از این نوع آبگرمکن می باشد  پس تا اینجای کار نتیجه می گیریم در صورتی که واحد کوچکی دارید که شرایط دودکش خوبی هم ندارد پیشنهاد ما استفاده از آبگرمکن برقی می باشد.
عدم دسترسی به گاز شهری:
حال در صورتی که واحدی داریم که امکان دسترسی به گاز شهری در آنجا نیست دو سوال پیش روی ما هست اول اینکه آیا به راحتی می توانیم به گاز مایع(کپسول ) دسترسی داشته باشیم و اینکه فضای ما برای سوخت گاز و به طبع ایمنی آن به چه صورت هست . شاید بتوان گفت در محیطی که امکان دسترسی به گاز شهری نیست اولویت به استفاده از آبگرمکن برقی می باشد که هم سوخت پاکتری دارد و هم اینکه قابلیت دسترسی بسیار راحت تری را دارد. و مشکلات مانند بوی خام سوزی گاز مایع و خطرات سوخت آن را نخواهید داشت.
محیط های اداری و تجاری :
استفاده از آبگرمکن برقی در محیط های اداری و به خصوص در مغازه ها بسیار مرسوم و پر تقاضا می باشد و این به این دلیل هست که معمولا در این نوع از مکان ها متراژ کوچک و استفاده بسیار کم می باشد در نتیجه انتخاب آبگرمکن برقی با توجه به استهلاک کمتر ، خطر کمتر و دسترسی راحت تر به انتخاب اصلی این نوع از واحد ها مبدل شده است . در نتیجه اگر واحد ادارای یا مغازه ای دارید که فضای بزرگی ندارد و نیاز به آبگرم مصرفی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از آبگرمکن برقی می باشد. آبگرمکن برقی آزمون مدلهایی را تولید کرده است که حتی در زیر سینک نصب می شود و فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد که این مدل که به نام آبگرمکن برقی زود جوش معروف است یکی از ایده آل ترین مدلها برای استفاده در مغازه ها می باشد.
ویلا ها:
ویلا ها با توجه به اینکه از آبگرمکن به صورت موردی و محدود استفاده می کنند و با توجه به اینکه در بیشتر مواقع شخصی در آن حضور ندارد استفاده از آبگرمکن برقی بسیار ایمن تر است . و این به این دلیل است که در هنگام عدم حضور مشکلاتی از قبیل نشت گاز نیست و در هنگام استفاده نیز با توجه به استفاده از برق مونواکسید در فضا پخش نمی شود و هوا محیط را از بین نمی برد  و این ویژگی بسیار خوب برای واحدهای با استفاده کم از آبگرمکن می باشد.
ساختمان های در حال ساخت و کارگاه ها:
با توجه به اینکه ساختمان های در حال ساخت و کارگاه ها معمولا دسترسی به گاز شهری ندارند بسیار از آبگرمکن برقی استقبال میکنند و این نوع آبگرمکن علاوه بر اینکه دردسر تهیه سیلندرهای گاز مایع را ندارد می تواند آبگرم کافی برای استفاده کارگرها بعد از اتمام کار را بدهد. معمولا در کارگاه های ساختمانی با توجه به تعداد افراد و مصرف بالای آب از آبگرمکن برقی ایستاده استفاده می شود که بتواند کامل پاسخگوی نیاز باشد . در بعضی از موارد که نیاز به آبگرمکن برقی برای واحدهای سرایداری و کوچک می باشد شرکت آزمون آبگرمکن برقی دیواری را تولید کرده که می تواند برای استفاده یک نفر حمام مناسب باشد.
البته ذکر این نکته به انتخاب شما کمک می کند که آبگرمکن برقی آزمون در سایزهای متفاوت اعم از دیواری و ایستاده تولید می شود و این مورد کملا مرتبط با میزان استفاده شما از آبگرمکن می باشد به صورتی که مدل های دیواری مناسب برای سرویس های بهداشتی و رو شویی ها می باشد و مدل های آبگرمکن برقی ایستاده  مناسب برای استفاده از حمام با توجه به تعداد افراد می باشد.
شما بازدیدکننده محترم می توانید برای انتخاب آبگرمکن برقی خود به مقاله ای با نام راهنمای انتخاب آبگرمکن برقی در سایت مراجعه نمایید تا با توجه به میزان استفاده بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوشته شده در 1399-10-21 توسط مقالات آبگرمکن, مقالات آبگرمکن برقی آزمون 0 1803

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0