آخرین نظرات

جستجوی بلاگ

نقد و بررسی رادیاتور پنلی تاش

نقد و بررسی رادیاتور پنلی تاش

شرکت تاش رادیاتور از زیر مجموعه های شرکت ناب تجارت پویا (تاش)  می باشد که  سابقا نماینده  پکیج بوش در ایران بوده است . این شرکت در سال 1394 فعالیت خود را با راه اندازی خط تولیدی پیشرفته  با بهره گیری از پرسهای Schuler  آلمان و تکنولوژی خطوط جوش Leas  ایتالیا به صورت کاملا اتوماتیک آغاز نمود. خط تولید شرکت تاش رادساتور با تولید سالیانه 900،000 متر رادیاتور پنلی یکی از بزرگترین خطوط تولید رادیاتور پنلی در ایران می باشد.

شرکت Schuler آلمان از سال 1839 بعنوان یک شرکت مطرح جهانی در ارائه طیف وسیعی از ماشین آلات پرسهای صنعتی و فرم دهی صنعت خودرو ، لوازم خانگی ، ضرب سکه و هوافضا می باشد. برای اولین بار استفاده از سروهای خطی در پرسهای ضربه ای توسط  شرکت شولر معرفی گردیده است. این فناوری جدید باعث افزایش دقت عملکرد قالبها و نهایتا تولید محصولی یکسان و هم اندازه با دقت بسیار بالا گردیده است.

ویژگی های رادیاتور پنلی تاش:


•    تمامی رادیاتور پنلی تاش دارای 12 سال گارانتی در مقابل پوسیدگی می باشند.
•    تمامی رادیاتور پنلی تاش تحت استاندارد کیفی EN442 اروپا تولید می شوند.
•    ورقهای به کار رفته در رادیاتور پنلی تاش از جنس فولاد آلیاژی ST12 و تحت استاندارد DC01 , EN10130 می باشند.
•    قرار گرفتن دقیق پره های موجی شکل کانوکتوردر مراکز کانال های آب رو پنل ، بالاترین راندمان حرارتی را ممکن ساخته است
•    تمامی رادیاتور های پنلی تاش با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک تحت فشار 13 بار تست می شوند.
•    سطح رادیاتور پنلی تاش قبل از مرحله آستر و رنگ آمیزی ، جهت بالابردن کیفیت رنگ سطوح ، در طی 3 فرآیند مختلف توسط مواد شیمیایی  نانو تولید شده شرکت Surtec آلمان ، چربی زدایی و تمیز می شوند.
•    جهت افزایش عمر مفید و بالا بردن کیفیت رنگ ، تمامی سطوح رادیاتور های پنلی تاش قبل از رنگ شدن در رنگ آستراپوکسی فرو می روند و سپس با رنگ اپوکسی پلی استر RAL9016 به روش الکترو استاتیکی با تجهیزات تمام اتوماتیک پوشش داده می شوند.
•    تست کیفیت دوام رادیاتور های پنلی تاش تحت استاندارد EN442 و با استفاده از تست های استاتیکی  ، هیدرواستاتیکی ،دینامیکی ، دما و فشار انجام می شود
•    تست کیفیت رنگ رادیاتور پنلی تاش تحت استاندارد EN442 و با استفاده از متدهای Salt Spray ، Cross Cut ، Drop Test انجام می گیرد.
•    قابلیت باز شدن قاب های بغل و توری روی رادیاتور ، امکان تمیز کردنرادیاتور تاش را در فواصل مورد نیاز به راحتی فراهم می کند.
•    جهت حمل آسان و جلوگیری از آسیب دیدگی محصول ، محافظ های مقاوم در برابر ضرب دیدگی ، در بسته بندی ی رادیاتور پنلی تاش تعبیه شده اند
•    رادیاتور پنلی تاش با لوازم نصب و متعلقات رایگان ارائه می شوند (براکت نصب دیواری ، آچار هواگیری ،پیچ رول پلاک ، درپوش هواگیری ، کورکن کروم ، کلیپ های براکت نصب)
در سیستم های گرمایشی که در آنها از پکیج استفاده می شود ، کاربرد رادیاتور پنلی در مقایسه  با رادیاتور آلومنیومی ارجح می باشد. دلیل این امر ایجاد واکنش شیمیایی بین آلومنیوم  رادیاتور و مس به کاررفته در مبدل حرارتی پکیج می باشد. به این صورت که به مرور زمان و با تشکیل پیل الکترونیکی بین دو فلز ، آب تجزیه شده و هیدروژن و اکسیژن آزاد شده به دستگاه پکیج و نیز رادیاتور ها آسیب رسانده و خوردگی ، افت فشار سیستم و استهلاک سریع دستگاه را به دنبال خواهد داشت. رادیاتور های پنلی مناسب ترین گزینه برای استفاده با پکیج می باشد.

نتیجه گیری :

رادیاتور پنلی تاش با استفاده از تجربه خوب این شرکت در صنعت تاسیساتتوانستدرمدت کوتاهی ازحضور خود در باز به فروش خوبی دست یابد که این قطعا به دلیلکیفیت بالای این رادیاتور نیز می باشد. در کنار کیفیت به روز این رادیاتور پنلی گارانتی 12 ساله آن نیز می تواند علتی بر اعتماد شما به این رادیاتور باشد. رادیاتور پنلی تاش در سایز های 60 ، 80 ، 100 ، 120 ، 140 و 160 سانت تولید می شود. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید تمامی سایزهای این رادیاتور را با مشخصات فنی کامل آنها ملاحظه نمایید.
نوشته شده در 1398-06-30 توسط مقالات رادیاتور, مقالات رادیاتور پنلی تاش 0 6796

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0