آخرین نظرات

جستجوی بلاگ

دفترچه راهنمای کولر گازی پرتابل گری

دفترچه راهنمای کولر گازی پرتابل گری

امسال با توجه به گرمایش بی سابقه هوا ، افراد بیشتری به فکر سرمایشی مطبوع تر با کولر گازی برای واحد مسکونی یا تجاری خود افتاده اند. کولر گازی پرتابل با توجه به سرمایش سریع و بی دردسری که ایجاد می کند توانسته است سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. کولر گازی پرتابل با توجه به مکانیزم خود به راحتی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.
  کولر گازی پرتابل گری پر فروش ترین و با سابقه ترین کولر گازی پرتابل در ایران است. مدل جدید کولر گازی پرتابل گری به تازگی وارد بازار شده است که این اتفاق همزمان در دنیا در ایران نیز به همت شرکت با سابقه نیا اتفاق افتاده است. مدل جدید کولر گازی پرتابل گری در کنار طراحی جدید و چشم نواز خود از ابعاد کوچکتری برخوردار شده است که این امکان را به مصرف کننده می دهد که در هر مکانی از آن استفاده نماید.
  کولر گازی پرتابل گریجدید در کارتن محصول قطعات کاملی شامل لوله قابل انعاف ، تبدیل های مختلف برای استفاده در محیط های مختلف ، شیلنگ تخلیه آب و ریموت کنترل موجود می باشد. کولر گازی پرتابل گری دارای توان 12000 Btu/hr  می باشد که می تواند سرمایش و گرمایش محیط شما را تامین کند. مانند قبل در این کولر گازی پرتابل گری سیستم تنظیم رطوبت نیز در نظر گرفته شده است.
با توجه به اطلاعات کاملی که در دفترچه راهنمای این کولر گازی پرتابل درج شده است در این قسمت فایل دفترچه راهنمای کولر گازی پرتابل گری در اختیار شما قرار می گیرد که به صورت هر چه بهتر با کارایی این دستگاه آشنایی پیداکنید.

نوشته شده در 1398-06-30 توسط مقالات کولر گازی پرتابل 0 4034

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0